Saturday, November 8, 2008

hmmm...

baru2 nie aku dapat offer keje dgn jkm (kontrak) for 6th months...mula2 rasa mcm nak g jugak...tapi memikirkan kontrak and atas2 sebab yg aku tak leh nak explain kat cni so aku pun tarik diri...biarlah...bila difikirkan balik, pasal keje nie...kadang2 aku dah sampai tahap malas nak pkir...and aku percaya pada qada' dan qadar yg Allah tentukan...aku ingat mula2 dulu (baru lepas grade) nak sgt keje dgn gov. tapi biasanya kontrak yg aku dapat...berpuluh kali isi borang, hantar resume sana sini..pas kawin plak g interview sana sini tapi takder rezeki..kalo dapat pun banyak halangannyer...and aku pun pasrah lah...dulu aku tak berapa minat bisnes nie...tapi biler setahun nie aku tlg hubby rasa jatuh cinta plak...and skang nie aku rasa kalo aku ada modal aku nak try bukak bisnes sendiri...(insyaallah)..

No comments: