Thursday, October 22, 2009

semester baru

dah 2 minggu aku start sem. baru...memang sem.ni agak rehat coz subjek this sem hanya 4 jer, n ada tiga amali, coz praktikal yang 8 jam tu dah mengurangkan jam kredit untuk subjek eventhough kitorang kene habiskan 20 kredit this sem....meaning 20 - 8 = 12, so 4 subjek tu 12 kredit jer....

macmanapun sem. ni amali still ada tapi byk yang membaca, cari bahan untuk mikro teaching (pengajaran mikro)...2 minggu ni aku rasa cam boring gak, coz sem yang lepas aku byk keje tetiba sem ni aku relax sikit....nak2 baru start 2 minggu ni...tapi hari ni dah byk perkara yang perlu difikirkan n assignmnt da start, so byk bhn yang perlu aku kumpulkan.....

result sem. lepas baru jer tgk smlm....apa pun aku bersyukur...alhamdulillah semuanya ok, nak kata baik sgt tak jugak n nak kata teruk tak jugak lar...average jer lar....walau xbyk A, tp masih ada A yang sudi singgah... huhuhuhu....

sem nie gak aku igt nak beli sume buku teks yang akan digunakan kat sekolah, coz tak sure dlm byk subjek ert, mpv o mapv, aku kene ajar yang mana, so langkah yang terbaik aku kene beli sumer buku teks tu, even aku tau kalo aku beli sumer buku tu memang habis gak lar dalam 2++....tapi demi bakal student aku, kene gak beli...g pun kpm kan bagi allowence....so bulan ni kene jimat sket lar...hehehe

arini aku balik lmbat sikit coz da start discussion utk presentation next week.. so lepak kat kolej 12, upm....terhingat plak zaman muda2 dulu....kebetulan blok member aku kat P4, dkt ngan bilik lama aku.....rindunya zaman degree dulu.....ingat kat kawan2 seperjuangan...huhuhu....sadis plak rasa...pape pun upm memang best!!!




No comments: